又是一首朋友推薦的歌曲
說是很適合我
她說是她的朋友推薦她的
但這首歌不是江美琪的"朋友的朋友"
而是林凡的I miss you

朋友說 這首歌很可愛
但我看完歌詞後 可愛在哪裡@@
明明就很感傷 前三句我就中標了...
但聽了這首歌 曲風是可愛沒錯

我只能說 這是首 愛的很無奈的歌
歌詞感傷 歌曲卻輕快 愛也是這麼的矛盾

*************************************************
I Miss You / 林凡

作詞:Don H.Sumner 作曲:Don H.Sumner 編曲:Adam Lee

I thought I heard your voice yesterday 昨天夜裡,彷彿聽到你的細語。
Then I turned around to say that I loved you 於是我轉過身來想說我愛你。
Then I realized that it was just my mind 我這才明白,這只是我自己...
Playing tricks on me 又在騙自己。
It seems colder lately at night 夜越?越有涼意。
And I try to sleep with the lights on 我開著燈卻眼難閉。
Everytime the phone rings 每當電話響起。
I pray to God it's you I just can't believe 我祈求老天那是你,我只是懷疑。
That we're through 為何是這樣的結局。

I miss you (I miss you) 我想你 (我想你)。
There's no other way to say it 我只能說著我想你。
And I, I can't deny it I miss you (I miss you) 我也無法不想你 (我想你)。
It's so easy to see I miss you and me 這很容易,知道我真的想你。

Is it done and over this time 是否想過了就要離。
Can we ever change our minds 我們能不能改變心意。
But it's our first love 這是初次的相惜。
all the feelings that we used to share 彼此分享所有的甜蜜。
I refuse to believe that you don't care 我絕不相信妳不介意。

I miss you (I miss you) 我想你 (我想你)。
Theres no other way to say it 我只能說著我想你。
And I, I can't deny it I miss you (I miss you) 我也無法不想你 (我想你)。
It's so easy to see I miss you and me 這很容易,知道我真的想你。

I've got to gather my senses together 我要把感覺全部收起。
I've been through worse kinds of weather 我像飽經各種壞天氣。
If it's over now (over now) be strong (be strong) 如果它平息 (平息),我會更有力 (有力)。
I can't believe that you're gone I've got to carry on 我絕不信你已離去,我還想繼續。

I miss you (I miss you) It's driving me crazy 我想你 (我想你) 想得快讓我痴迷。
I don't want to live without you 我不要孤單沒有你。
I miss you (I miss you) 我想你 (我想你)。
It's so easy to see I miss you and me 這很容易,知道我真的想你。



轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網
arrow
arrow
    全站熱搜

    Jasmine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()